waze

 

מרכז שירות מורשה יבואןLogo Mazda 2016 Ford

רכב דוד רואה זכות גדולה בלתת שרות לאנשים בעלי מוגבלות, לכן נעשה מאמץ כך שקוד אתר האינטרנט יותאם לבעלי מוגבלויות.

אתר האינטרנט הותאם, במידה מירבית,  לעמידה בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA.
האתר מספק אפשרות להפעלה עם המקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות

רמת הנגישות

האתר מכיל תפריט הנגשה. כפתור הנגישות מאפשר את פתיחת התפריט המכיל את יתר כפתורי ההנגשה. לחיצה תוביל לבחירת נושא בתפריט ואז יש להמתין לטעינת הדף.

אתר רכב דוד התאים מותאם לדפדפנים הנפוצים, ולשימוש בטלפון הסלולרי והוא עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ברמה AA.

  • ניתן לנווט באתר באמצאות המקלדת.
  • צבע הקישורים באתר ישתנה בעת הגולש ע"י המקלדת .
  • תכני האתר כתובים באופן היררכי.
  • אזורים באתר אשר לא ניתן היה להנגישם בקוד האתר הונגשו ע"י תוסף הניתן לגלישה באמצאות המקלדת ומאפשר שינוי גודל פונט, זיהוי קישורים ושינוי ניגודיות האתר.

דרכים ליצירת קשר עם רכב דוד"

טלפון:  03-9786986

אימייל: : This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

כתובת המוסך; ח' נירים 8, תל-אביב 67060

 

יצירת קשר בנושא נגישות

אם נתקלתם בבעיה בנושא נגישות באתר או במוסך, נשמח לקבל הערות ובקשות, באמצעות פנייה לכתובת המייל:  : This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

כדי שנוכל לטפל בבעיה בדרך הטובה ביותר, אנו ממליצים מאוד לצרף פרטים מלאים ככל שניתן:

  • תיאור הבעיה.
  • מהי הפעולה שניסיתם לבצע.
  • קישור לדף שבו גלשתם.
  • סוג הדפדפן וגרסתו.
  • מערכת הפעלה.
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).

*כל פניה גנרית, ללא הסבר או פירוט של הבעיה לא תענה. בעל האתר גם שומר לעצמו לא לתקן את הבעיות נגישות במידה וישנם כאלה.

נגישות פיזית במרכז שירות רכב דוד

מרכז שירות רכב דוד, עומד בתנאי חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות משנת 1998 והתחייב להנגיש את כל המרחב העסקי (הפתוח ללקוחות) לאנשים עם מוגבלויות.

​השיפוץ עומד בדרישות ובאישור החוק להבטיח את יכולתו של לקוח עם מוגבלות להגיע אל בית העסק ולקבל שירות באופן עצמאי ומכבד.

להלן נקודות חשובות בנגישות:

  • הכניסה לחניה המקורה הוסדרה לכל כלי הרכב.
  • הוסדרו חניות ייעודיות לנכים.
  • הוסדר מעבר נגיש מן החניון אל חדר הקבלה וחדר ההמתנה.
  • הונגשו והותאמו כל הפתחים הרלוונטיים על פי הרוחב המבוקש לפי החוק.
  • הותקן חדר שירותים מונגש לחלוטין.
  • סומנו מכשולים אפשריים בדרך.
  • הותקנו מכשירי הגברת קול למוגבלות שמיעה.
  • הותאם שילוט מכוון במרחב לציון אמצעי הנגישות.